Tuesday, March 15, 2011

RxYoung Drink - Fountain Of Youth


Fountain Of Youth
RxYoung merupakan minuman awet muda dgn rasa roselle yang sangat lazat yang mampu memberi kesan anti penuaaan menggabungkan ramuan anti-oksida paling terkenal di dunia seperti Resveratrol, Acai Berry, Pomegranate, Grape Seed, Glutathione dengan Kolagen Marin, L-Arginine, BCAA & Roselle untuk membantu produksi semulajadi tisu protein yang penting ini, memberikan kulit yang lebih anjal, bersih dan lembut selepas hanya 15 hari penggunaan berterusan.

Harga
1 kotak - 30 sachet -RM270.00 (Percuma Keahlian WWN) + pos
Pek Percubaan - 10 sachet RM100

Ya, kecantikan itu bermula dari dalam badan kita, terutamanya sel-sel badan. Diet moden kita dipenuhi dengan makanan yang menyebabkan kerosakan kepada sel-sel ini, menyebabkan masalah kulit dan penuaan awal. Dengan minuman RxYoung Fountain of Youth, mulakan rawatan ke atas sel-sel anda dengan kombinasi unik kandungan utama yang berikut :
Resveratrol
Resveratrol terkenal sebagai ubat awet muda kerana kebolehan membersihkan pencemaran dalaman dan membantu kulit anda mengekalkan keanjalan serta mengurangkan garisan halus dan kedut

Grape Seed
Ekstrak Biji Anggur membantu meningkatkan keanjalan dan memperbaiki tona kulit melalui kandungan bioflavaoids semulajadi yang menjaga sel dari dirosakkan oleh radikal bebas.

Glutathione
Glutathione adalah raja anti-oksida yang membantu memperlahankan proses penuaan, detoksifikasi fungsi hati, menguatkan sistem imun kita dan mencerahkan tona kulit.

Acai Berry
Beri Acai terkenal sebagai “super-food” kerana kebolehan anti-oksida tinggi yang membantu melawan radikal bebas merosakkan kulit. Ia juga dikatakan membantu meningkatkan kekuatan jantung dan detoksifikasi.

Collagen
Kolagen membantu meningkatkan keanjalan kulit,mengurangkan kesan parut dan kehilangan rambut serta memperbaiki peredaran darah.

Minuman Anti-Penuaan Fountain of YOUTH
Apa yang anda faham tentang Anti-Penuaan? Menolak fitrah alam?Peningkatan usia adalah umur kronologi, sementara keupayaan sistem badan berfungsi dikenali sebagai umur biologi. Hari ini, UMUR BIOLOGI bergerak lebih pantas berbanding umur kronologi. Apa maksudnya? Maksudnya sistem badan kita LEBIH TUA berbanding umur kronologi. Kalau dulu, umur 30an masih sihat walafiat tanpa masalah kesihatan, namun kini berbeza sama sekali. Maka, Anti-Penuaan sebenarnya adalah untuk memastikan sistem badan berfungsi sekurang-kurangnya SAMA atau lebih muda berbanding umur biologi … ringkasnya, untuk kesihatan.

Punca utama penuaan awal adalah kerosakan pada sel disebabkan oleh radikal bebas yang aktif hasil daripada pemakanan dan persekitaran kita. Minuman RxYoung Fountain of Youth menggabungkan ramuan anti-oksida paling terkenal di dunia dengan kolagen untuk membantu produksi semulajadi tisu protein yang penting ini, memberikan kulit yang lebih anjal, bersih dan lembut selepas hanya 15 hari penggunaan berterusan. Gunakan bersama AM.PM Therapie untuk perlindungan dan rawatan lebih berkesan melawan penuaan awal.

Apabila mengamalkan RxYoung Drink secara berterusan, ia mampu memberikan kesan seperti berikut :-
* Mengurangkan kedut
* Menjadikan kulit lebih licin
* Meningkatkan tenaga
* Meningkatkan daya ketahanan badan
* Meningkatkan tenaga batin
* Membuatkan tidur lebih nyenyak
* Meningkat memori
* Meningkatkan `aura' positif
* Mengurangkan masalah penyakit kronik (Sakit Jantung, Kanser, Stoke, darah Tinggi, Masalah Memori, Penyakit Sendi & Otot, Tenaga batin, Mata, Telinga, Masalah Penghadaman dll)

0 comments:

Post a Comment